3 bulan dah..

assalamualaikum sumer..

lama betul aku x update blog nie, bukan apa.. bz ckit la.. maklum la dh ada cahaya mata ni, dh x ingat nak buat keje lain dh..

citer menarik aku mmg xde la.. mcm biasa.. rutin harian.. x cuti aku keje.. x keje aku cuti.. lebih² pn jaga anak.. bapak mithali la katakan.. hehehe.. cuma aku ckit sedih la kali ni sebab mak aku nak gi eropah.. nak melawat adik aku yg blaja kat germany.. bukan sedih sebab mak aku pegi, tp sedih sebab x dpt ikuttttt... arghhh tidakkkk.. bila la gamaknya aku leh gi sana...

pejam celik.. pejam celik.. dh 3 bulan umur anak aku rupanya.. makin terserlah kegebuan pipinya.. maklum la anak bapak.. hahahaha.. dh mula pandai mengajuk memek muka.. terkejut juga aku.. hehehe.. senyuman yg menampakkan sebaris gusi berkaler pink.. mungkin ini nikmat nya bila mempunyai anak..

aku bersyukur atas anugerah yg diberikan Allah S.W.T.. aku berdoa semoga aku dpt mendidik dia menjadi seorang insan yg berjaya didunia dan akhirat..