Fikri Liquid - Perkembangan IQ



FIKRI LIQUID ADALAH SATU FORMULASI HOMEOPHATY BAGI MEMBANTU KANAK-KANAK DALAM PERKEMBANGAN IQ MEREKA.



Perkembangan otak kanak-kanak haruslah dibentuk dari seawal usia mereka. Ini bagi memastikan kecerdasan dan juga kecergasan otak mereka. Makanan yang sihat menjamin kesihatan OTAK mereka. FIKRI Liquid diformulasikan bagi tujuan tersebut.


Dengan hanya penggunaan 2 kali sehari, dengan kaedah semburan dibawah lidah. INSYAALLAH FIKRI Liquid dapat membantu perkembangan otak kanak-kanak. Siapa yang tidak mahu anak mereka cerdas dan pintar bukan. Penggunaan FIKRI Liquid di seawal usia mereka INSYAALLAH akan membentuk generasi yang berkualiti.


FIKRI BOLEH MENGUBATI KANAK_KANAK AUTISM!!

Untuk kanak-kanak yang menghidap AUTISM, tempoh penggunaan FIKRI Liquid mengambil masa yang lebih lama berbanding dengan kana-kanak yang normal. Ianya bergantung kepada keupayaan saraf itu sendiri. Pengambilan FIKRI Liquid adalah lebih banyak.

Apabila terdapat perubahan selepas menggunakan FIKRI Liquid, ibubapa selalunya akan mengurangkan atau memberhentikan terus penggunaannya. Tapi itu semua bergantung kepada keadaan mereka. Cara pengambilan FIKRI Liquid bagi kanak-kanak AUTISM adalah sama dengan kanak-kanak normal (seperti yang tertera pada kotak FIKRI Liquid)

Autism is not meant to be the end of the world, having autism doesn't make you inhuman, the communities see them as handicap. But did u know that this disease can be cured? YES, IT CAN BE CURE WITH FIKRI

TESTIMONI AUTISM




CARA PENGGUNAAN FIKRI LIQUID!!


1. Goncangkan ubat VF dan semburkan ke bawah lidah kemudian telan terus.
2. Digunakan sebanyak dua (2) kali sehari (pagi dan malam), empat (4) kali spray (pumps) ke bawah lidah untuk setiap kali pengambilan.
3. Boleh jugak dispraykan ke dalam 15ml air suam.
4. Sebelum mengambil produk, pastikan mulut bebas daripada sebarang 'rasa' makanan dan minuman. Ini bertujuan untuk mempercepatkan proses penyerapan produk ke dalam saraf lidah.
5. Selepas pengambilan produk, sila tunggu dalam 15 hingga 30 minit sebelum mula makan atau minum (kecuali air suam).

Tempoh keberkesanan : 1 atau 2 minggu selepas memulakan FIKRI Liquid, bergantung pada kekuatan kuasa hayat seseorang itu. Sebotol Fikri Liquid dapat digunakan selama 30 hari (iaitu dengan pengambilan sebanyak 2 kali sehari).


FIKRI LIQUID, IQ MINDA DALAM AKHBAR MINGGUAN MALAYSIA 1 FEBRUARY 2015!!

=========================================================
*FIKRI Adalah Produk Berasaskan Homeopathy Keluaran Syarikat 100% Bumiputra Muslim*

*100% daripada bahan semulajadi*

FIKRI Liquid Juga Sesuai Untuk Ibu Hamil Dan Yang Menyusukan Bayi.

No MAL : MAL09062127TC
HARGA Termasuk Postage
RM67 (Semenanjung Malaysia)
RM70 (Sabah & Sarawak)

DAPATKAN PRODUK YANG ASLI SAHAJA!!!

☏ Call/SMS/Wassap ke 012-6489794 untuk tempahan dan pembelian
=========================================================