Testimoni Fikri Liquid

TESTIMONI VF FIKRI LIQUID

Sumber : http://vitalforce.my/index.php/testimonials

NOR ZURAINI ZUBAIDAH, 2 TAHUN
Masalah: PELAT
"Tidak pandai bercakap sekadar berkata ”mama dan papa”mengambil fikri selama 1 bulan sekarang sudah boleh bercakap dengan bahasa yang boleh difahami"



MUHAMMAD ZULISKANDAR, 7 TAHUN
Masalah: PELAT TAK KENAL HURUF JAWI DAN RUMI
"Selalu mendapat markah bawah 50 hampir kesemua pelajaran. Menggunakan FIKRI hampir 3 bulan sekarang sudah boleh membaca dan tidak pelat. Paling mengagumkan bila subjek Sains mendapat 82 markah


NOR ZULAIKHA,8 TAHUN
Masalah: TAK PERNAH DUDUKI TOP 3
"Mengambil fikri 1 minggu sahaja mendapat nombor 1 di sekolah agama dan no 3 di sekolah kebangsaan!"




PUAN RASHINAH MOHD ZIN,34 TAHUN
Pekerjaan: KERANI AKAUN
Masalah: STRESS
"Saya menggunakan Produk FIKRI semenjak sebulan yang lalu. Sebelum ini, saya mengalami masalah stress yang melampau dan hampir menghidapi migrain akibat tekanan kerja yang banyak. Semenjak saya menggunakan Produk FIKRI, saya rasa lebih tenang dan fokus kepada kerja saya dan masalah sakit kepala saya juga hilang dan saya rasa lebih segar dan bertenaga"

NUR ASYIQIN. 11 TAHUN
Masalah: FOKUS LEMAH
"Merupakan pelajar Sekolah Kebangsaan Paya Dalam Melaka. Menggunakan produk FIKRI semenjak januari 2010. Selepas menggunakan produk FIKRI, saya berasa lebih segar, saya juga lebih fokus dalam pelajaran. Saya juga sering mewakili sekolah di dalam pertandingan bercerita,nasyid,hafazan,surah,dan doa. Dengan penggunaan produk  ini,saya berasa lebih senang menghafal dan saya juga berasa tenang berhadapan dengan penonton dan juga para hakim"

ENCIK RAHIM BIN ADAM, 42 TAHUN
Pekerjaan: TRADER FOREX
Masalah: MATA BERAIR DAN KELETIHAN
"Saya merupakan seorang trader/broker dalam pasaran forex trading. Saya menggunakan produk FIKRI semenjak 2 minggu yang lalu. Sebelum ini,mata saya sering merah dan berair kerana menghadap skrin komputer terlalu lama. Saya juga sering berasa keletihan apabila bangun pagi kerana berjaga malam apabila saya membuat urusniaga. Semenjak menggunakan produk FIKRI, masalah kemerahan dan mata berair saya dapat dipulihkan dan kini saya berasa lebih segar dan saya tidak lagi mengalami masalah keletihan"

NURUMAIRAH SYAMIRAH, 5 TAHUN
Masalah: PENGGUNA BIASA
"Semenjak menggunakan produk fikri kefokusan bertambah dan senang mengenal huruf dan juga senang menghafal, sekarang boleh menghafal doa qunut."


NOREN BINTI MAR SHAM, 23 TAHUN
Pekerjaan: PELAJAR POLITEKNIK
Masalah: KELETIHAN
"Saya merupakan pelajar tahun akhir di dalam Jurusan  Kejuruteraan Elektrik Di Politeknik PD. Sebelum ini, saya menghadapi masalah untuk mengingati fakta dan juga keletihan untuk bangun pagi kerana belajar hingga lewat malam.Selepas penggunaan produk FIKRI, saya dapati saya mampu belajar lebih lama dan mampu untuk mengingati fakta  dengan baik. Dan membantu saya mendapat keputusan yang membanggakan di dalam peperiksaan saya"

DAUD BIN ADAM SYAH, 57 TAHUN
Masalah: MENGANTUK DAN KELETIHAN
"Sebelum ini, saya sering berasa mengantuk semasa di dalam kelas-kelas agama dan juga ceramah yang saya hadiri. Selepas menggunakan FIKRI, saya berasa kefokusan saya bertambah dan saya juga tidak mengalami masalah mengantuk lagi dan bangun pagi juga badan saya berasa lebih segar"

NUR ATHIRAH, 6 TAHUN
Masalah: FOKUS LEMAH,TAK KENAL ABJAD
"Selepas menggunakan produk FIKRI,didapati anak saya telah mengenal huruf dan sekarang ini telah mampu untuk mengeja.Anak saya mula menggunakan FIKRI pada pertengahan Februari 2010"


HAIKAL BIN MOHD HALIM, 5 TAHUN
Masalah: HYPERAKTIF DAN KEFOKUSAN
"Selepas menggunakan produk FIKRI dalam tempoh 2 bulan masalah hyperaktif berkurangan dan sekarang lebih fokus dalam pelajaran."



ZAHRAN BIN MOHD ZIN,30 TAHUN
Masalah: MUDAH BERASA CEMAS
"Merupakan seorang pemuda yang pendiam dan mudah berasa cemas akibat daripada demam panas yang kronik semasa kecil. Selepas menggunakan produk FIKRI perasaan cemas berkurangan dan mampu di kawal dan sekarang ini lebih mesra dalam pergaulan dan menjadi lebih berani. Sekarang ini telah memiliki lesen motosikal dan kereta".

PUAN NOR SAKINAH, 40 TAHUN
Masalah: MATA BERAIR, HILANG FOKUS, JEMU, KELETIHAN
"Alhamdulillah,dalam masa yang singkat saya dapat merasai sendiri dan melihat perubahan yang memberangsangkan terutama pada diri sendiri dan anak “istimewa”saya .Perubahan yang ketara ialah setelah menggunakan produk FIKRI,kini saya rasa lebih segar sepanjang hari,aktif dan tidak lagi berasa jemu dalam proses belajar dan berfikir. Di mana sebelum ini,saya mudah merasa letih,jemu dan fikiran seolah-olah sudah tepu terutama selepas proses pembacaan yang lama dan berfikir. Ini menyebabkan saya terpaksa berhenti seketika dan melakukan aktiviti-aktiviti yang ringan sebelum meneruskan kembali aktiviti pembacaan dan berfikir. Sebelum penggunaan produk FIKRI, saya juga menghadapi masalah yang melibatkan mata di mana mata saya cepat merah terutama sekali apabila menghadap skrin komputer dan disebabkan itu,aktiviti perlu dihadkan. Selepas menggunakan produk ini, masalah ini dapat ditangani. Produk FIKRI juga membantu anak-anak saya dalam pelajaran dan mengurangkan kepenatan mereka dengan aktiviti sekolah dan harian.Ini juga terbukti kepada anak istimewa saya di mana sebelum ini dia cepat letih tetapi sekarang dia lebih aktif dan semakin positif setelah mengamalkan produk FIKRI."












TESTIMONI AUTISM






=========================================================
*FIKRI Adalah Produk Berasaskan Homeopathy Keluaran Syarikat 100% Bumiputra Muslim*

*100% daripada bahan semulajadi*

FIKRI Liquid Juga Sesuai Untuk Ibu Hamil Dan Yang Menyusukan Bayi.

No MAL : MAL09062127TC
HARGA RM60 (TIDAK termasuk postage)
Postage : RM7 (Semenanjung Malaysia) , RM10 (Sabah & Sarawak)

DAPATKAN PRODUK YANG ASLI SAHAJA!!!

☏ Call/SMS/Wassap ke 012-6489794 untuk tempahan dan pembelian

=========================================================