PHERO-X, Wangian Hormon Pemikat Wanita



Minyak Wangi Lelaki | Hormon Pemikat Wanita



Minyak wangi lelaki Phero-x adalah Minyak Wangi hormon pemikat yang mempunyai kelasnya yang tersendiri dalam cara atau teknik memikat dan menawan hati wanita idaman anda.Gunakan (pheromones), sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita.

Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa!!

Bukan Minyak Wangi Biasa | Ianya Hormon Pemikat Wanita

Minyak Wangi Lelaki Phero-x adalah TEKNIK MEMIKAT WANITA yang berkesan. Mengandungi formula yang kompleks dan rumit, khas unutk memikat. Kenapa ianya memikat kerana, kesan dari bau minyak wangi ini, badan anda akan menjana aura yang tidak terjangkakan yang berjaya mencuri perhatian manusia khusus nya wanita. Anda juga akan rasa lebih mudah untuk bergaul, bermesra dan bertemu raka-rakan.


Pasti akan ada yang tertanya-tanya "Bau apakah in??" , Bau ini adalah merupakan bau pheromones, iaitu bau yang unik yang datang dari minyak wangi ini. Ini kerana disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu,sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi….tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu,akan membuatkan anda tertanya-tanya…”bau apa ni”… tapi JANGAN TAKUT.. bau ini akan menyebabkan anda mudah didekati.

Perlu diketahui bahawa masa anda tidak menjadi sia-sia di sini kerana anda baru saja bertemu sesuatu yang akan mengubah hidup anda selamanya!

Situasi Dan Keadaan

Bukan sekadar hanya untuk memikat atau menaik kan aroma sebelum membuat hubungan seks. Minyak wangi ini juga sesuai digunakan untuk BEKERJA, BERIADAH, BERTEMU KENALAN dan banyak lagi.

Pheromones Amat Sesuai Diguna Untuk:

--Memikat Wanita
--Phero-x Membuatkan Wanita Rasa Tertarik
--Memberikan Anda Daya Aura Bau “Kejantanan” Yang Unik
--Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
--Menyesuaikan “Chemistry” Anda Dengan Orang Sekeliling
--Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
--Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran!



TIDAK HANYA UNTUK MEMIKAT WANITA, SESUAI JUGA DIGUNAKAN UNTUK

1) Penggiat Network Marketing - Tidak kira lelaki atau perempuan, anda sentiasa berjumpa prospek untuk memberikan penerangan tentang bisnes yang anda ceburi. Sebagai penggiat Network Marketing, apa yang paling penting adalah penerangan yang mantap diberikan kepada prospek anda. Tak mahukan anda kalau anda dapat tingkatkan 'closing rate' hanya dengan 'minyak wangi' yang anda pakai?

2) Lelaki Yang Single - Anda single dan puas mencari pasangan hidup untuk berkongsi kisah suka dan duka tapi masih tidak juga bertemu? Mungkin ada yang anda suka dan mahu memikatnya, tapi sampai sekarang pun masih tak dapat-dapat. Bermacam strategi digunakan bagi menarik perhatiannya, mengambl hati dan sebagainya tapi semuanya tidak berjaya. Apa kata kalau anda buat benda yang sama, tapi ditambah dengan bantuan Phero-X dan lihatlah keberkesannya?

3) Mereka Yang Dipulaukan - Tidak kira anda lelaki ataupun perempuan, sekiranya anda rasakan dipulaukan, anda pasti mencuba pelbagai cara untuk mengelakkan diri anda dari terus dipulaukan oleh rakan-rakan di sekolah, universiti, kolej, asrama mahupun tempat kerja. Macam-macam anda lakukan supaya anda dapat masuk semula dalam kelompok mereka. Mungkin anda berjaya, tapi tidak sepenuh diterima. Gunakanlah Phero-X bagi membantu anda mendapatkan kembali rakan-rakan anda tersebut!

4) Sesi Interview - Tidak kira anda lelaki ataupun perempuan, adakah anda yakin sesi interview anda berjalan dengan lancar? Adakah anda yakin dengan diri sendiri? Tingkatkan keyakinan anda dengan Phero-X! Adakah anda rasa orang yang meng'interview' anda itu akan memilih anda untuk memberikan jawatan yang ditawarkan? Berikan tarikan kepadanya terhadap diri anda dengan KUASA dari Phero-X!

5) Peniaga Yang Membuka Kedai - Adakah anda merupakan seorang peniaga yang mempunyai kedai sendiri? Tidak kira kedai apa pun yang anda buka, kedai runcit, telefon bimibit, salun dan sebagainya, anda perlukan KUASA dari Phero-X untuk menarik pelanggan ke premis anda. Cuba Phero-X, dan bandingkan sales anda sebelum anda gunakan Phero-X dan selepas menggunakannya. Buatkan rekod jualan KHAS anda dan JANGAN TERKEJUT sekiranya anda mendapat hasil yang memeranjatkan!

6) Salesmen Atau Salesgirl - Anda berusaha menghasilkan sales yang tinggi bagi mendapatkan komisen di atas hasil penjualan anda? Mungkin anda mempunyai rupa yang kacak (lelaki) ataupun cantik dan 'hot' (perempuan) yang dapat membantu memberikan sales kepada anda. Tapi ia masih tidak mampu menghasilkan sales yang tinggi. Gunakan Phero-X, dan nikmatilah KOMISEN LUMAYAN anda di hujung bulan hasil dari bantuan Pheromones Phero-X!

7) Bergaduh Atau Dingin Dengan Teman Wanita - Anda sayangkan kekasih anda dan tidak mahu perkara ini berlarutan dengan lebih lama atau mungkin juga hubungan anda hampir tidak dapat diselamatkan. Gunakan Phero-X dan laluilah hari-hari seperti biasa. Kerapkan berjumpa supaya pasangan anda dapat bau badan anda yang menarik. Nanti jangan terkejut apabila telefon anda berdering dan namanya muncul di skrin telefon untuk mengajak anda keluar dating!

8) Mahu Teman Lelaki Lebih Menarik - Kepada para wanita, anda sedar yang teman lelaki anda kurang menarik tetapi anda tetap sayangkannya. Anda mahu ia menjadi lebih menarik dan mengujakan di mata anda. Hadiahkanlah si dia dengan Phero-X ini dan nikmatilah hubungan baru anda!

9) Big Businessman - Anda telah berjaya membuktikan kepada masyarakat yang perniagaan anda telah berkembang pesat. Tapi untuk menjamin perniagaan anda terus berkembang maju, anda perlu dapatkan lebih banyak projek-projek baru. Tingkatkan keyakinan anda semasa sesi pembentangan proposal dan berikan daya penarik semula jadi diri anda kepada client. Anda pasti tidak mahu terlepas projek-projek besar bukan?

10) Hubungan Kelamin - Kepada si suami, saya percaya anda mesti mahu memberikan yang terbaik kepada isteri anda. Gunakan Phero-X bagi menyemarakkan lagi aktiviti anda di malam hari. Tidakkah anda teringin melihat isteri anda menjadi lebih aggresif dari biasa? Mungkin selepas anda menggunakannya, bukan lagi anda yang mengajaknya, tapi isteri anda sendiri yang akan merengek memujuk dan menarik anda ke 'gelanggang perlawanan'!


Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.

Mungkin tidak ramai yang memahami kegunaan PHERO-X ini. Baiklah kami akan terangkan satu persatu sehingga anda paham akan fungsinya.

Disebabkan kandungan Pheromones jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak…
Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar
pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati…
Bau apa yang mereka hidu…Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa…
Sedangkan anda memakai Phero-X…

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih
mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama???
Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang
yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka…

4. Menstrual/Kesuburan
Hormon Androstenone yang dihidu wanita,
akan membuatkan perkitaran haid wanita menjadi teratur.
Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam tahap optimum.
Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.




Apa itu PHERO-X sebenarnya??

Phero-X adalah merupakan ‘Pheromone’ (Libido Pheromone). Pheromones adalah bau semula jadi yang dikeluarkan oleh badan untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkah laku ketika berkomunikasi secara sedar atau tidak.

Sekarang telah diketahui bahawa tingkah laku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat membantu ANDA menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.

Phero-X sangat sesuai digunakan untuk: 
- Memikat Wanita
- Membuatkan Wanita Rasa Tertarik
- Memberikan Anda Daya Aura Bau "Kejantanan" Yang Unik
- Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda
- Menyesuaikan "Chemistry" Anda Dengan Orang Sekeliling
- Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif
- Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran!

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Maka tidak hairanlah kenapa ada lelaki yang mukanya tidaklah sehensem mana, perangai pun teruk tetapi mempunyai teman wanita yang baik dan cantik bak bidadari. Ini kerana ia dipengaruhi oleh pheromone yang dihasilkan oleh lelaki itu sendiri yang membuatkan wanita itu 'melekat' dengannya.

Dan sekarang ANDA bertuah kerana dengan kuasa pheromone dari Phero-X, ia boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap ANDA.

Phero-X mengandungi pheromone manusia tulen jenis
(5-Alpha-Androst-16-En-3-One), yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat (3-5 kaki) dengan ANDA merasa tertarik kepadanya. Wanita akan memuji bau si pemakai yang begitu menarik dan sedap (sebenarnya mereka tertarik pada pheromone yang terkandung dalam Phero-X).

Phero-X BUKAN pheromone yang berasal dari haiwan, jadi ANDA boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromone telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Saintis antarabangsa yang mencipta produk ini jamin 100% penggunaan Phero-X akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan ANDA




**************************************************************************
Apa Yang Membezakan Phero-X Dengan Lain-Lain Jenama Yang Ada Di Pasaran?

Kebanyakan jenama lain, mempunyai campuran pheromones yang tidak seimbang. Phero-X dicipta bukan untuk memikat binatang atau haiwan. Ia dirumus untuk memikat manusia. Kebanyakan produk pheromones yang berada di pasaran menggunakan pheromones sintetik haiwan, kerana ia murah dan mudah untuk dihasilkan secara banyak. Phero-X bukan mengenai kuantiti, tetapi ia mengenai kualiti dan dicipta khusus untuk memikat manusia.

Apa yang akan ANDA miliki nanti adalah pheromones manusia yang tinggi nilainya, pada gred yang paling tulen, 100% (androstenone) 5-Alpha-Androst-16-En-3-One dan tiada campuran pheromones lain. Tetapi Phero-X tidak berhenti di situ. Ada produk lain mendakwa paling berkuasa, tetapi Phero-X adalah satu-satunya jenama yang dikeluarkan oleh makmal Morgan Labs di Rusia yang dibenarkan dijual di USA dan EROPAH dengan 25x ganda kepekatan bahan aktif.

Ini bermakna 25 kali ganda lebih kuat dari jenama-jenama pheromones terkemuka! Bandingkan kami dengan pesaing-pesaing pheromones yang ada, anda akan dapati tiada produk lain yang boleh menandingi Phero-X dalam pasaran sekarang.



**************************************************************************
Preview Produk Phero-X

Isipadu Phero-X hanya 5mL. Tetapi walaupun isipadunya kecil, ini tidak bermaksud ia cepat habis. Phero-X adalah merupakan PATI dan hanya setitik bagi setiap kali anda gunakannya sudah memadai. Penggunaan Phero-X yang banyak tidak akan mempengaruhi apa-apa. Ianya hanya perlu digunakan dengan kerap sahaja, bukan banyak.

Cara-cara Menggunakan Phero-X

Anda boleh lihat cara pemakaian atau penggunaan Phero-X ini. Ia sama seperti anda menggunakan mana-mana minyak wangi. Tidak kira tua atau muda, ANDA akan rasai "Getaran & Aura". Gunakan hanya setitis Phero-X pada nadi tangan dan leher anda secepat 17 saat sahaja, dan ia akan berkekalan sehingga 6 jam lamanya.

Phero-X akan bersatu dengan peluh dan akan menghasilkan satu bau yang amat unik, ini akan membuatkan kebanyakan wanita tidak senang duduk. Dengan aura Kejantanan yang tinggi, ANDAi dapat memberikan rasa percaya terhadap setiap orang yang anda temui. Sesuai untuk memikat orang tersayang dengan meningkatkan aura keterampilan. Amat sesuai untuk golongan kenamaan dan ‘businessmen' yang sering menemui pelanggan atau individu yang sering bersosial.

Sukar untuk dikupas secara terperinci kesan-kesan penggunaan pewangi berhormon kerana terlalu banyak jenama dalam pasaran. Tetapi setelah kami mencuba sendiri produk keluaran Morgan Labs dari Rusia ini iaitu Phero-X, ia memang produk pheromone paling membanggakan! Ia menjadi pelopor kepada produk-produk pewangi hormon yang ada dalam pasaran sekarang ini.