ayam bakar yg hangit

hujung mggu bebaru ni, aku ada balik kg.. saje je melawat bonda tercinta.. tp apa yg menarik, adalah aktiviti membakar ayam sampai hangit.. hahaha.. maklum la.. xde pengalaman.. janji leh telan sudah la..

sebenarnya dh lama aku teringin nak buat ayam bakar nie.. asyik tgk kat tv je kan.. sesekali nak gak try masak.. ala xde la sedap mana pn.. saje nak bg happy².. maklum la, nak blk kg jarang sekali.. tp bila dh balik, kita kasi gembira la.. aku xde la nak jemput ramai².. sekadar pakcik dan nenek aku jek.. nak ajak reramai.. takut x cukup plak.. modal kurang bebbbbbb!!... hehehe

kepada adik² aku yg berada di Penang dan Jerman.. awak berdua leh tgk gambar je la yer.. nak hantar takut x sampai.. hehehe.. lenkali bila awak² blk kg.. kita buat lagi yer.. kali ni kita bakar kambing sekor.. amacam?? baru la leh jemput 1 kampung... hehehe..

aduhhhhh.. x tertahan godaan tgk gambar nie.. masih terasa dibibir.. seakan baru td menikmatinya.. hehehehe.. dah².. malas nak mengarut.. aku nak buat keje.. haaa!!?? buat keje!!??.. sebenarnya aku tgh keje ni.. mlm lak tue... adussssssssssssss.. k la.. babai..