merambu di I-City

dh lama aku x pegi tempat ni.. sekali pegi kena bayar la plak.. tp xpe.. puas ati.. siap ada umah salji lagi.. tp yg tu masuk kena bayar la..

aku klau ikut kan mmg dh malas dah nak gi sana.. tp disebabkan permintaan org.. so aku bawa je la.. aku gi ngan family abg ipar aku.. maklum la.. dorang jarang sekali turun kl.. so skali dh jalan tu.. kita jalan la sepuas²nya..

tp aku mmg penat tahap gaban la.. balik keje terus gi situ.. dgn x mandi, x tukar baju.. dh mcm budu basi dah bau badan aku.. penat xyah nak citer la.. layankan juga.. tp mmg syok la.. nanti lenkali kalau bebetul aku ada tenaga.. aku nak gi sekali lagi tempat nie.. bila bertenaga baru la syok nk merayapkan.. hehehe..

balik umah dh dkt tgh malam.. pastu esok lak bantai keje pagi.. perghhh.. mmg terbaik dr ladang la.. hahaha.. aku duk citer ni.. korang tau x tempat tu apa nya?? kalau korang tgk tajuk, mgkn ada yg dh familiar ngan tempat ni.. tp mgkn pada korang yg duduk kat area² pulau.. gua².. dan hutan belantara.. mgkn nama ni korang jarang atau x penah dgr.. tempat yg dimaksudkan adalah.. I-City Shah Alam.. kota lampu pada korang² yg jakun nak tgk lampu..

dh².. citer byk x guna.. klau korang nak rasai sendiri pengalaman yg terbest dlm idup korang.. jom la dtg ke tempat ni..