Selamat Hari Raya Aidilfitri

assalamualaikum...

apa khabar kawan² sekalian.. aku harap korang baik² la yer.. pejam celik..pejam celik.. lebih kurang seminggu kita akan menyambut Syawal utk tahun 2011 ni.. itu pn klau nmpk anak bulan la.. klau x nmpk jawab nya sambung puasa lagi la yer... hehehe.. lawak jek...

setiap tahun juga.. pasaraya² akan sesak dipenuhi umat manusia.. apa lagi shopping raya la.. aku ingat tahun ni malas la nak bersesak² dihujung² waktu utk shopping, so aku dh beli la baju raya awal².. tp akhirnya terkena juga.. sb menyampaikan hajat org minta tolong belikan kuih raya.. citer bab kuih raya ni, bukan setakat di KL, malahan dikampung² juga, org dh mula selesa membeli kuih raya drpd membuat nya.. termasuk la bonda ku dan bonda mertua ku.. almaklum la, anak² semua nya dh besar panjang, dh mula hidup sdr, xde saper yg nak tolong buat kan kuih, jd beli lg mudah...

dah la, aku malas nak citer panjang lagi.. diakhir ini, aku serta keluarga mengambil kesempatan sempena menyambut Syawal yg mulia ini, menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat salah dan silap sama ada jelas atau pn tidak drp korang sumer wahai kawan² ku.. dan aku mengucapkan... SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.. dan aku ingin menasihati korang sumer termasuk diriku ini, berhati²lah semasa memandu pulang ke kampung.. biarlah ketibaan kita disambut dengan tangisan kegembiraan dan bukannya tangisan kesedihan..